The Angry 56ers / Chaos Dwarf csapat születése

A 56ers felállításán jó ideje gondolkozom. A BB alapdobozzal kapott két csapat(ork és ember), az én ízlésemnek már eléggé avítt és nem túl részletgazdag figurákat tartalmaznak. Az emberekkel is vannak kevésbé konkrét terveim, de az orkok átműtése már tényleg csak idő kérdése volt. Nem rég, Szaka feldobott az LFG.hu BB börzéjére 4 db konvertált chaos dwarf blockert, ami az utolsó égi jel volt. 

image1.jpeg

Tovább is van!

A hobgoblinok, a háttérsztori szerint, a káosz törpe urak leghűségesebb talpnyalói. A pályán az elsődleges feladatuk cipelni a labdát. Az átlagosnál rosszabb képességeik nem igazán teszik alkalmassá őket más feladatra. Ők a védelem gyenge pontjai, de elfogadható sebességük és a ügyességük még is szükségessé teszi a szerepeltetésüket a csapatban. Jellegzetes viseletük (nagyon hasonló a szkíták és egyéb sztyeppei népek frígiai fejfedőjéhez), a sapka jelzi, hogy eredeti származási helyük a Keleti Sztyeppék. Meglévő orkjaimmal, elképzelésem szerint annyi volt a feladatom, hogy ilyen sapkákat varázsolok a fejükre, természetesen annyira szabadon értelmezve, amennyire csak lehet. Akkor lássuk, hogyan sikerült a megvalósítás!


image7.jpeg

- Nagyjából ez lenne a sapka alapmodell -

image5.jpeg- Ő kapott egy vállra szerelt agyarat/szarvat is a sapka mellé, mert jól megkülönböztethető játékosokat akartam. -

image4.jpeg- Ő nyilvánvalóan a favorit. Nem csak sapkát, de a fél lábára egy brutál csukát is kapott, ami egyértelművé teszi, hogy ki lesz az első számú (ass)kicker. :)image6.jpeg- Másik alapmodell -

image3.jpeg- Ez a játékos a vagányan oldalra csapott satyója(remélem nem csak nekem jutott róla eszembe egy green beret :) ) mellé, kapott még két tüskét a vállára, jelezvén, hogy első skillje a block lesz. -

image2.jpeg- Na ő egy elég vad elképzelés, de meg vagyok róla győződve, hogy festve frankón fog mutatni. A sapkába varrt fémtüskéket, egyébként a PC-s verzió hobgoblin fejfedői ihlették. Na majd meglátjuk. :) -


A green stuffot vizes fogpiszkálóval dolgoztam el. Ujjlenyomat így nem nagyon maradt rajta, vagy ha mégis, majd eltünteti pár réteg festék. Az egész munka nem került többe egybefüggő másfél óránál és én nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Még pár év és ki is festem őket. :D


A káosz törpe blokkolók még nem voltak a kezemben, mert nem én vettem át őket. Hozzájuk még kell szerezzek kettőt, mert egy épkézláb csapatban hatan vannak.

100_6474.JPG- Ők minimális átalakításon fognak átesni. Egy két plusz dísz a sapkákra, szarv, mutációk. -

A csapathoz tervezek még beszerezni két bull centaurt és egy minotauruszt.  A bull centaurokat szintén konvertálni fogom és bőven van ötletem a hogyan tekintetében. A minotauruszon még nem gondolkoztam, de azzal nem hiszem, hogy sokat fogom variálni.

Ha bárkit érdekelne honnan van a csapat neve, annak annyit tudok mondani, hogy általában sokat tökölök egy csapat nevének a megalkotásával, de ehhez nem kellett több 10 másodpercnél :D, tehát igazából nincs mögötte semmi(vagy mégis? o.O) .