The Angry 56ers/ Bull Centaur konverzió 1. fázis

A korábbi cikkben látott hobgoblinokon kívül, egyáltalán nem foglalkoztam Green Stuff szobrászattal. Néhány reszelés utáni heget tüntettem el vele, meg csináltam egy övet, de azt is csat nélkül. :D Lényeg a lényeg gyúrtam belőle hurkát, meg galacsint, azt' viszon'hallás. Hetek óta gondolkozom rajta, hogyan kellene elkezdeni a munkát a bull centauron, így felmerült bennem, hogy ideje lenne szert tenni komolyabb gyakorlatra.

Régóta nézegetek műanyag háziállatokat, hogy esetleg egy tehénből kerekítenék ilyesmit. Debrecenben valamelyik játékboltban találtam egyenként megvásárolható állatfigurákat. Több, mint 1500Ft volt darabja, a kb. 1:40-50-es méretű műanyag teheneknek, kutyáknak, kantáros-farmeros parasztoknak. Lehet, hogy válogatott kézügyességű kínai/bangladeshi gyerekmunkások keze alól származnak(nem voltak csúnyák), de akkor is drágállottam. Nem sokkal többért van egy kész bull centaurom. Ha jobban utána nézek, bizonyára találok megfelelőt, de kivételesen a nehezebb utat választottam.

ManticAbyssalDwarfHalfbreedConcept.jpeg

Tovább is van!

Szombat hajnalban számba vettem(nem a szó szoros értelmében) az itthon található összes műanyag szirszart és arra jutottam, hogy a jó öreg Assault On Black Reach dobozom orkjainál jobb alapanyagra nincs is szükségem a kezdéshez. Mivel vagy 4 éve a Space Marine-okat is orkokra cseréltem, egy hordára való van belőlük itthon. Nem okozott nagy szívfájdalmat kettőnek a feldarabolása.

orkok.jpg- Nem ők lettek a konkrét kiválasztottak, de nagyon hasonlóak kerültek a kés alá. -

image_1.jpeg- A nyesedék-

image.jpeg- És íme a hasznos rész. A kisebbik skacot, ráültettem a nagyobbik szétfaragott tarkójára. Hát ez volt az a hej de nagy ötlet, korán reggel. (És nem láttam az Emberi Százlábú című filmet, meg nem is érdekel.) -

image_2.jpeg
- Ez egy kép az első GS galacsin sorsáról. Betakartam vele a test alsó felét, majd gyúrtam egy hurkát, és szépen rádolgoztam a hát közepére, hogy meg legyen a gerinc vonala. -

Green Stuff: Nem mindenki számára tiszta,hogy mi is ez a Green Stuff. Egy kétkomponensű epoxy gyurmáról van szó. Van két csík, egy sárga meg egy kék. Nagyjából ugyanannyit vágok le mind két csíkból és addig gyúrom őket össze(2-3 perc), amíg homogén zöld színű nem lesz. Ezután lehet vele dolgozni. Még 20 óra száradás után is lehet rajta minimális változtatásokat végezni. Nem csak a GS létezik természetesen. Van olcsóbb gyurma is, de én annak idején ezt vásároltam azért, mert... A következő adag nem valószínű, hogy GS lesz, mert nem olcsó. Több, mint 2500Ft a két csík és erre a figurára, már kb. a kétharmadát elhasználtam. Majd később meglátjuk, hogy az olcsóbbak hogy viselkednek.

Sajnos nem tudtam az összes fázist lefotózni, mert Öcsém szolgáltatta a gépet és délután már szüksége volt rá, én viszont nem hagytam abba a munkát. A következő képek, így azt fogják ábrázolni, ahol most tartok.

image_5.jpeg- Lö tompor -

image_10.jpeg- Bálhátsó comb, horpasz-. -

image_11.jpeg- Ujjlenyomatot nem hagyok a testen, hanem vizes fogpiszkálóval dolgozom el az összefogdosott részeket. Ez a leghasznosabb eszközöm. Vannak azonban egyéb hibák a testen, amelyek eldolgozhatóak lennének, de nem foglalkozom velük, mert később páncéllemezek fogják takarni őket. Mások azért maradnak meg, mert túlságosan egyenletes felszínt sem akartam. Egy sokat látott Blood Bowl játékos büszke az ocsmány hegeire. -

image_8.jpeg- Itt valamennyi látszik a szőrös péniszbundából, de ezt lehet később még nagyobbra csinálom. -


Jelenleg itt tartok. Ez egy szombat délutánba, meg egy fél vasárnap délelőttbe került és óriási tapasztalatot jelentett a GS használatában. A testtől féltem a legjobban, de összességében megint elégedett vagyok magammal. Lesz még pár pótlás. Például a patát még jobban ki szeretném dolgozni, meg lehet oda is kap egy kis bundát. A test felső része már nagyon a fejemben van. Most várom, hogy száradjon. Napokig nem is fogok hozzányúlni, mert egyelőre a légyszar is milliméteres krátert hagy rajta.

A pata fölött van egy kis drót merevítés, de az nem tart valami sokat. A súlypontot a másik hátsó lábra kell majd helyeznem, ami nem lesz egyszerű feladat. A következő munkámat sokkal jobban meg fogom tervezni. Ebből a melóból, talán ez volt legnagyobb lecke. Szeretném ha fél lábával egy lecsapott fejen, vagy véres sisakon taposna és onnan ágaskodna fel. Majd alakul. Remélem ti is úgy gondoljátok, hogy első munkának megteszi! Ha mégsem, azt írjátok meg és a későbbiekre vonatkozó tanácsot is szívesen fogadnék.